close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תמרים ,רימונים וקצת ניקוי רעלים

טו תשרי, תשעג01/10/2012

תקופת החגים היא תקופה ש"מעמיסה" על הבטן, אולם ניתן לנצל אותה גם לחיזוק הבריאות בעזרת הפירות הנפוצים בה.

תגיות:
לכבוד חג הסוכות- מספר רעיונות בריאות מפירות הנפוצים בחג.
  

תמרים
התמרים בריאים כל השנה

עשירים בנוגדי חמצון, סיבים תזונתיים ומינרלים שמונעים מחלות לב וסרטן המעי הגס ותורמים לחיזוק העצמות.

למרות שהתמרים מכילים כמות גבוהה יחסית של סוכרים, מחקרים גילו כי אכילת 100 גרם תמרים ביום,לא גורמת לעלייה ברמות הסוכר בדם אלא משפרת את איכות הכולסטרול ורמות השומנים (טריגליצרידים) בדם יורדות האופן משמעותי לאחר כחודש של אכילה יום יומית.

זן המג'הול הישראלי מכיל כמות מרשימה של סיבים תזונתיים (8 גרם ל-100 גרם), התורמים לתחושת שובע ולתפקוד מערכת העיכול ומסייעים בהפחתת הסיכון לסרטן המעי הגס.

זן החלאווי תורם להפחתה משמעותית ברמות השומנים בדם ולהפחתה בתהליכי החמצון בגוף. התמרים מכילים גם תכולה גבוהה של פוליפנולים (נוגדי חמצון חזקים במיוחד) ואפילו לסוכרים הטבעיים של התמר פעילות נוגדת חמצון. שניים-שלושה תמרים (כ-30 גרם) מהווים מנת פרי.

רימונים
הרימון מכיל את הוויטמינים C,B,E ועשיר בטאנינים שהם נוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) רבי עוצמה.למעשה ברימון יש יותר נוגדי חמצון מאשר בחמוציות, יין אדום, או תה ירוק.

סגולות רפואיות: הרימון חשוב לשמירה על בריאות הלב וכלי הדם.מנקה עורקים, מוריד לחץ דם סיסטולי ומפחית כולסטרול. מסייע לחיזוק מערכת החיסון, מהווה מקור טוב לברזל ומומלץ לסובלים מאנמיה וחולשה. עוזר בבעיות עיכול שונות. מסייע לדלקת פרקים, דלקת חניכיים, מסייע בטיפול בסרטן השד ועוזר להחלמה מסרטן הריאות וסרטן הערמונית. מטפל בתופעות גיל המעבר. מונע הזדקנות מוקדמת של העור.

אל תזרקו את קליפות הרימון!

תרופת סבתא – פלא אמיתי להפסקת כאבי בטן קשים, גאזים, שילשולים,וירוסים, נפיחות וכבדות.

עונה זו היא עונת הרימונים

וקליפות הרימון הם ממש תרופת פלא לתופעות הנ"ל

את הקליפות יש לשטוף וליבש בשמש, לאכסן בכלי פתוח.

בעת הצורך - להשרות קליפה קטנה עד בינונית של רימון בכוס מים חמים –לכסות ל10 דקות ולשתות או להרתיח את קליפת הרימון עם מים ולשתות .בדרך כלל מורגשת הקלה מיידית.

ניקוי רעלים גם בזמן החגים – נסו מידי פעם (אפשר גם מידי יום!) להחליף את כוס הקפה+עוגה בבוקר בכוס מיץ ירקות ירוקים אשר נסחטה במסחטת מיצים קשה או בבלנדר. מיץ ירוק- המיץ הירוק מנקה ומאוד את הרעלים בגוף,מאזן את יחס החומציות בדם ,נותן אנרגיה ושמחה. מרכיבים אפשריים: (חלק מהרשימה או כולם) 1/2 חב' פטרוזיליה, 1 מלפפון,1 קישוא, 4 עלי סלרי, כמה עלי סלק, 1 תפוח ירוק ולמסחטה אפשר להוסיף 1 לימון על קליפתו. אפשר להוסיף למשקה כל ירוק שעולה על דעתכם.

לא עוברים את החגים עם סבל כתוצאה מפיסורה וטחורים!
בעזרת משחת הפלא של "שמן טוב". פרטים נוספים באתר שמן טוב רפואה טבעית ,טלפון או דוא"ל

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה